Vi bruker cookies.

Ingen tollavgifter!
Gratis hjemlevering fra kr. 500!

Levering

Vi på VetZoo ønsker alltid å levere en god opplevelse til kundene våre. Som kunde hos VetZoo kan du velge om du vil ha varene levert enten til en Bring-agent, eller rett hjem til døren din. Nedenfor kan du lese mer om hvordan fraktalternativene våre fungerer.

Vi har alltid fri frakt på bestillinger over kr. 500. Er bestillingen på under kr. 500 tilkommer frakt på kr. 99.


Hjemlevering

I de fleste tilfeller kan du velge om du vil ha varene dine levert på døren eller hente dem hos din nærmeste Post-i-butikk. I noen tilfeller kan du ikke få din ordre levert på døren, da henter du den på din nærmeste Post-i-butikk. Når du velger Hjemlevering, får du pakken levert innen 2-4 virkedager, og du trenger ikke være hjemme for å kvittere for pakken. Dette gjelder også hvis du bor i et område som har landpostbud, men da tar det 1-2 dager ekstra før leveringen kommer frem. Bor du i leilighet, bærer vi pakken opp, og setter den utenfor døren til leiligheten din. Når pakken din forlater lageret vårt, mottar du en e-post med en sporingslenke, slik at du kan spore pakken hele veien hjem til deg. Har du valgt å betale med faktura, sender vi fakturaen din til den e-postadressen du oppga da du la inn bestillingen.


Låsekode

Hvis du har låsekode, må du oppgi den i forbindelse med bestillingen for at vi skal kunne levere pakken til deg. Du gjør dette i ruten ”LÅSEKODE”. Se gjerne etter at navnet ditt står utenfor eller innenfor porten, og ved ytterdøren din, slik at sjåføren kan se det. Dersom du har porttelefon, ringer sjåføren deg en gang, og da behøver du kun å åpne porten. Dersom du har porttelefonnummer, skriver du det inn inder "LÅSEKODE" i kassen. Dersom porttelefonen har samme nummer som mobiltelefonen din, må du skrive det i samme rute. Dersom du har en låst port uten låsekode eller porttelefon, kan du dessverre ikke velge hjemlevering uten kvittering. Velg da "Post-i-butikk" og få pakken levert til din nærmeste Bring-agent.

OBS! Ikke oppgi adresse til postboks, da vi ikke kan levere pakken til en slik adresse. Dersom sjåføren ikke kan levere pakken til deg, går den i retur til lageret vårt. Da kontakter vi deg for å finne ut hva som gikk galt, slik at vi kan levere pakken igjen.


Post-i-butikk

Velger du å få pakken din levert til Post-i-butikk, kan du hente den hos din nærmeste Bring-agent. Du mottar en sms når pakken har komet til butikken, og da kan du hente pakken mot fremvisning av legitimasjon.
Les anmeldelser
Besøk VetZoo på sosiale medier!

VetZoo.no drives av VetZoo AB

Organisasjonsnummeret vårt er 9180 121 242, og vi ble grunnlagt den vakre våren 2010

We U 4-ever