Hos VetZoo kan du abonnere på hundefôr, kattemat, kattesand eller hva du enn måtte behøve på en rask og enkel måte. Å starte et abonnement hjelper deg i hverdagen slik at du kan bruke mer tid på kjæledyret ditt. Du velger selvsagt selv hvor ofte du ønsker å motta varene fra oss.
Hos VetZoo kan du abonnere på fôr, godbiter, kattesand, helseprodukter og hundeposer. Sånn her går du fram for å starte et abonnement:
Finn produktet du ønsker å abonnere på på vetzoo.no
Når ordren din er registrert vil du motta en e-post med bekreftelse på at din ordre er mottatt. Når varene sendes fra vårt lager, får du en e-post med sporingslink. Har du valgt hjemlevering får du en SMS hvor du kan spore din bestilling.
Ved neste abonnements-levering får du en e-post noen dager i forveien med info og spørsmål om du ønsker å legge til noe i bestillingen din. Du kan når som helst endre, pause eller avslutte abonnementet uten ekstra kostnad. Endringer må være gjort senest dagen før innleveringsdatoen du finner under Mine abonnementer.
Når du gjør din første abonnements-bestilling hos VetZoo kan du velge om du ønsker å betale med kort, Klarna Direkt eller faktura i Klarna Checkout. Om du har valgt å betale med kort, og det ved en anledning ikke går å gjennomføre kjøpet, kommer abonnementet til å avsluttes. Vennligst kontakt info@vetzoo.no for å gjenoppta ditt abonnement.
Fakturering skjer alltid på samme dag som når abonnementsordre sendes fra vårt lager. Sendedato ser du på Min Side under ”Mine abonnementer”.
Varene dine sendes automatisk med leveringsmetoden du valgte til første bestilling. Du kan endre leveringsmetode under ”Mine abonnementer”. Du kan velge mellom alle våre leveringsmetoder, men ikke Click&Collect (butikklevering). NB: ulike fraktselskaper kan ha egne vekt- og størrelsesbegrensninger.
Vi streber etter å alltid ha dine produkter på lager ved leveringsdato. Om ett eller flere av dine produkter ikke er på lager ved utsendelsesdato blir du kontaktet av kundeservice for å finne en løsning på situasjonen.
Prisen du betaler for dine abonnementsvarer kan endres under perioden du abonnerer. VetZoo forbeholder seg retten til å endre prisen uten varsel. Prisen oppført på produktene hos vetzoo.no ved levering, er prisen som du blir belastet for. Du får en ordrebekreftelse med den aktuelle prisen når varene sendes fra oss. Prisene følger våre kampanjer, så om dine abonnementsvarer inngår i en aktuell kampanje når din levering sendes fra lager så vil du få kampanjepris på varene. Som abonnent får du dessuten alltid 5% av ordinærpris for dine abonnementsvarer. Du som abonnent har alltid 14 dagers angrerett om det skulle være at du, ved et tilfelle, ikke ønsker å betale den nye prisen. Du kan lese mer om angrerett her.
Det er mulig å legge til engangsprodukter med din neste levering av ditt abonnement. Muligheten til å legge til produkter åpnes alltid fire dager før produktene sendes fra lager, og du får en påminnelse på e-post samme dag. Trykk ”Kjøp en gang sammen med neste abonnementsordre” knappen på produktsiden til produktet du ønsker å kjøpe. Du må være innlogget for å kunne gjøre slike tillegg.
Slike engangsprodukter faktureres sammen med dine abonnementsprodukter. Med pris og angrerett gjelder samme vilkår som ved abonnementsprodukter.
Alle forandringer i ditt abonnement gjør du enkelt på Min Side under ”Mine abonnementer”. Alternativt kan du gjøre endringer fra linken du får på e-post. Gjør du endringer på Mine Sider, skjer endringene umiddelbart i vårt system. Om du kontakter vår kundeservice risikerer du en lengre behandlingstid. På Min Side får du et tydelig overblikk over dine abonnementer og du kan enkelt se når din neste sending forlater lageret. På Mine Sider kan du gjøre følgende endringer:
Du kan også kontakte kundeservice for å gjøre endringer i ditt abonnement, men det kan gi lengre behandlingstid. Endringer må være gjort senest dagen før varene sendes fra lager for at det skal gjelde den kommende leveringen. Om endringene kommer for sent kan du alltid benytte deg av angreretten.