Levering

Vi på VetZoo ønsker alltid å levere en god opplevelse til kundene våre. Som kunde hos VetZoo kan du velge om du vil ha varene levert enten til en Bring-agent, eller rett hjem til døren din. Nedenfor kan du lese mer om hvordan fraktalternativene våre fungerer.

Vi har alltid fri frakt på bestillinger over kr. 600. Er bestillingen på under kr. 600 tilkommer frakt på kr. 99.
 

Hjemlevering med eller uten signatur

I de fleste tilfeller kan du velge om du vil ha varene dine levert på døren eller hente dem hos din nærmeste Post-i-butikk. I noen tilfeller kan du ikke få din ordre levert på døren, da henter du den på din nærmeste Bring-agent.

Når du velger Hjemlevering får du pakken levert innen 2-5 hverdager, og hvis du velger Hjemlevering uten signatur trenger du ikke å være hjemme for å kvittere for pakken. Vær oppmerksom på at leveransetiden kan være lenger for leveranser til Nord-Norge og hvis du bor litt ute i landet. Det er Brings ordinære tider som gjelder. Bor du i leilighet, bærer vi pakken opp, og setter den utenfor døren til leiligheten din. Når pakken din forlater lageret vårt, mottar du en e-post med en sporingslenke, slik at du kan spore pakken hele veien hjem til deg. 
Bring sender deg en SMS når de har planlagt en leveringstid til deg. I visse områder leverer de under dagtid, og i visse områder under kveldstid. Forventet leveringstid vises i meldingen du mottar. 

Låsekode

Hvis du har låsekode, må du oppgi den i forbindelse med bestillingen for at vi skal kunne levere pakken til deg. Du gjør dette i ruten ”Ev portkode:”. Se gjerne etter at navnet ditt står utenfor eller innenfor porten, og ved ytterdøren din, slik at sjåføren kan se det. Dersom du har porttelefon, ringer sjåføren deg en gang, og da behøver du kun å åpne porten. Dersom du har en låst port uten låsekode eller porttelefon, kan du dessverre ikke velge hjemlevering uten signatur. Velg da "Post-i-butikk" og få pakken levert til din nærmeste Bring-agent, alternativt hjemlevering med signatur.

OBS! Ikke oppgi adresse til postboks, da vi ikke kan levere pakken til en slik adresse. Dersom sjåføren ikke kan levere pakken til deg, går den i retur til lageret vårt.
 

Post-i-butikk

Velger du å få pakken din levert til Post-i-butikk, kan du hente den hos din nærmeste Bring-agent etter 2-5 hverdager. Du mottar en sms når pakken har komet til butikken, og da kan du hente pakken mot fremvisning av legitimasjon.

Spor din pakke

Du kan spore din pakke så fort den er sendt fra vårt lager ved hjelp av sporingslinken du får av oss via epost, eller ved å fylle i ditt ordernummer her: Spore bestillingen
Merk! Din pakke kan ikke spores før den er sendt fra Brings første terminal i Oslo.